رئیس هیأت بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت : بازرسی‌های صورت گرفته از استان‌های مختلف، با هدف بررسی‌های دستورالعمل‌های سازمان و نحوه اجرا آن در ادارات تابعه است.
 
به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، محمد مؤمنی اظهار کرد: طبق نظر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، باید تمامی مدیران کل و معاونان جهت لمس مشکلات و کاستی‌ها، وقت خود را در ادارات تابعه صرف کنند و بر نحوه اجرا دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان نظارت داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه "این بازدیدها بصورت برنامه‌محور برای تمامی استان‌ها انجام می‌شود"، ادامه داد: برنامه‌های سازمان اوقاف دارای تنوع و گستردگی بسیار بالایی است و باید تمامی مسئولان از مدیران تا کارمندان جزء، برای اجرای صحیح و به موقع آنان کوشا باشیم.
 
رئیس هیأت بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: برنامه‌های سازمان در راستای خدمت به قرآن و اهل بیت(ع) و پاسداری از سنت نبوی است و باید هر فرد بداند کوچکترین گامی که در راستای برنامه‌های سازمان اوقاف برمی‌دارد، گام برداشتن در راه اهل بیت و قرآن است.
 
وی با اشاره به اینکه "استان اصفهان از مردمی ولایت‌مدار و شهیدپرور تشکیل شده است"، تاکید کرد: هرکس باید با تلاش، مسئولیت خود را انجام دهد و بدانیم این مسئولیت‌ها بخشی از اهداف شهیدان است. باید هرکس در هر مقامی که قرار دارد، بزرگی آن مسئولیت را با اخلاص و بندگی حفظ کرده و بداند مسئولیت‌ها، امانت‌های سنگینی هستند و باید امانت‌داری کرد.
/2759/